احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

چطوری تاثیر نماز خوندن رو توی زندگیمون ببینیم؟

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ


چطوری تاثیر نماز خوندن رو توی زندگی مون ببینیم ؟

سوال : چه کنیم تا نماز ، توی زندگی مون تاثیر داشته باشه ؟

تاثیر نماز رو توی زندگی مون ببینیم .

جواب : اگر نماز با توجه بخونیم ، تاثیر خودش رو می ذاره .

آخه ما وقتی نماز می خونیم ، توی نماز فکرمون همه جا هست ، الا نماز .

توی نماز هر چی که گم کردیم رو پیدا می کنیم .

توی نماز کارهایی که یادمون رفته ، یادمون میاد .

وقتی یه چیز رو گم می کنیم ، می گیم :

بذار نماز بخونم ، می تونم پیداش کنم .

توجه در نماز ، باعث می شه تا تاثیر گذار در زندگی مون باشه .

یه کسی به من  گفت : من دیگه نماز نمی خونم .

مگه نگفتی که اگه نماز بخونم ، دیگه گناه نمی کنم .

خودت گفتی قرآن بخونم و باعث می شه که با قرآن خوندن ،

دیگه گناه نکنم و حتی فکر گناه هم نکنم .

پس چرا نشد ؟

نماز خوندم و قرآن هم خوندم ، اما بازم می رم دنبال گناه .

بهش گفتم : نماز می خونی ، درسته .

اما توی نماز که هستی ، داری فکر می کنی که نمازم تموم شه برم دنبال فلان گناه .

زود نمازم رو بخونم که تموم شه و برم دنبال فلان کار و ...

این طور نیست داداش ؟ باید توی نماز هواسمون به نماز و خدا باشه و نه جای دیگه .

سرش رو انداخت پایین و گفت : شرمندم ...

درست می گی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
حسین یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">