احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

غیبت کردن و غیبت شنیدن ، هر دوش حرامه

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

سلام

احوال شما

 

سوال شرعی : غیبت کردن چه حکمی دارد ؟ غیبت شنیدن چطور ؟؟؟

جواب : غیبت کردن و غیبت شنیدن هر  دوش  حرام هست .

یعنی اگر یه کسی غیبت کسی کنه ، کار حرامی کرده .

کسی هم که اونجا هست و غیبت را می شنود او هم کار حرامی کرده .

نه اینکه بگیم : من که غیبت نکردم . اون غیبت کرده . من فقط گوش کردم . نه . اونی هم شنیده گناه کرده .

دوم اینکه اگر کسی غیبت رو نشونه اون هم نمی گه .

تا میاد غیبت کنه بگیم : ببین ! من نمی خوام بشنوم .

بی خیال .

اونوقت هم ما گناه نکردیم و هم اون گناه نکرده.

نظر شما چیه ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
حسین یاوری

نظرات  (۱)

سلام علیکم.
بله چه خوب میشه اگه بتونیم در همچین مواقعی نه گفت.
ممنون از مطلب خوبتون.
التماس دعا.
پاینده باشید در پناه حق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">