احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

آداب زیارت چیست؟

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ


آداب زیارت چیست ؟

سوال : با چه آدابی زیارت کنیم ؟

جواب : آداب زیارت ۲۷ تا هست .

اما من سعی می کنم مهم هاش رو بنویسم .

اول : قبل از رفتن به زیارت غسل کنیم .

دوم : لباس پاکیزه پوشیدن .

سوم : در موقع رفتن به حرم ، زبان به گفتن ذکر باشد .

چهام : سلام کردن به امام ، یا امام زاده .

پنجم : بوسیدن ضریح .

اما اگر این بوسیدن باعث آزار و اذیت مردم باشد ، حرام است .

ششم : زیارت خواندن . دیگران را دعا کردن . نماز زیارت خواندن .

هفتم : بلند بلند حرف نزدن .

آخه بعضی ها می رن حرم و بر می گردن . وقتی برمی گردن

می گیم : چه خبر ؟

می گه : نبودی .

خیلی باحال بود . یه چندتا از اون صلوات های ناب رو گفتم بفرستن .

گفتم : براااای  سلاااااامتی  امااااام  زماااااان  بفرست  صلواااااات .

آخ ، الان گلوم درد می کنه از بس  داد زدم .

خب آدم حسابی این گناه داره ، نه ثواب .

یکی از آداب ، همینه که بلند بلند حرف نزنیم ،

شما رفتی داد زدی و گفتی صلوات !!!!!

هشتم : بعد از زیارت کردن و موقع بیرون اومدن ، وداع کردن .

نهم : استغفار کردن .

عرض کردم ، ۲۷ مورد هست . اما من مهم های اون رو نوشتم .

مابقی در مفاتیح الجنان است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۵
حسین یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">