احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

چی کار کنم آروم بشم ؟

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ب.ظ

سلام

احوال شما

 

سوال : می خوام آروم بشم ، چی کار کنم ؟!

 

مشکل این جاست که بعضی ها وقتی احساس خستگی می کنن و یا احساس  می کنن از دنیا سیر شدن،

سیگار می کشن که یه مقدار آروم بشن .

اما من با این قضیه هم مشکل دارم و نمی خوام سیگار بکشم و می خوام هم آروم بشم و هم سیگار نکشم.

حالا چی کار کنم ؟؟؟!!!

جوابش خیلی ساده هست :

ببین این سیگار و قلیان و مواد مخدر و ... اینها آرامش بخش  نیست .

باید یه جوری باشه که همیشگی باشه .

آره . ممکنه اونا آرومت بکنه (که در واقع آروم نمی کنه) ولی دو تا مشکل داره .

اول اینکه صورت مساله رو پاک کرده نه اینکه آرامش رو بهت داده باشه .

یعنی توی این مدتی که داری سیگار می کشی هواست به اون مشکلت کمتر هست . بخاطر همین فکر می کنی آروم شدی.

در صورتی که وقتی سیگارت تموم شد دوباره همون مشکل میاد سراغت . پس حلش نکرده .

 

دوم اینکه : زود گذر هست. ما یه چیزی می خوایم که دائمی باشه . اینا دائمی نیست .

ما با نماز خوندن و قرآن خوندن می تونیم آرامش واقعی رو بدست بیاریم .

در قرآن هست که  " آیا با یاد خدا انسان آرام نمی گیرد "

می تونیم با قرآن خوندن آرامش واقعی رو بدست بیاریم و نیازی هم به این سیگار و مواد و ... نباشه .


نظر شما چیه ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۱
حسین یاوری

نظرات  (۱)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۶ سیده درسا نبوی
سلام بزرگوار

 خیلی با خدا آروم میشم.. بعضی وقتا فقط دنبال تنهایی میگردم بتونم باهاش خلوت کنم اما نمیشه.. چقدر کم سعادتم
ممنونم از مطالبتون استفاده کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">