احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

ترجمه یک آیه از جزء سوم " آیـه الکرسی "

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۹ ب.ظ


 

سلام

احوال شما

امروز روز سوم ماه مبارک رمضان هست و بنابر قولی که به شما داده بودم ،

مطالبی در مورد یکی از آیات جزء سوم رو عرض می کنم .

در سوره بقره آیه ۲۵۵ که با این عبارت آغاز می شود :

الله لا اله الا هو الحی القیوم .

این آیه معروف هست به " آیة الکرسی " .

این آیه بمنزله قله قرآن هست و بزرگترین مقام را در میان آیات دارد .

از حضرت علی علیه السلام نقل کرده اند که فرمودند :

بعد از شنیدن فضیلت این آیه ،

شبی بر من نگذشت مگر اینکه آیة الکرسی را خواندم .

تفسیر نور ج ۱ ص ۵۰۴

تفسیر نمونه ج ۲ ص ۱۹۱

از فواید آیة الکرسی :

 تقویت حافظه ،

برای در امان بودن از چشم زخم ،

 و موارد  دیگر است .

این نکته را می خواستم عرض کنم :

 وقتی قرآن هست ،

 وقتی این کتاب آسمانی هست ،

وقتی این ذکرهای پر معنی و زیبا هست ،

چرا به بعضی ختم هایی که معلوم نیست درست هست یا نه

                                   رجوع کنیم ...!!!؟؟؟


نظر شما چیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
حسین یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">