احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه


 

سلام

احوال شما

امروز ترجمه یک آیه از جزء نهم قرآن .

خداوند در سوره انفال آیه ۳۳ می فرماید :

 در دو صورت عذاب نمی فرستم :

۱ ـ تا  زمانی که پیامبر در بین شماست  .

۲ ـ تا زمانی که استغفار کنید .

 

یک  نکته : سنت الهی بر پذیرش توبه است .

 

یه داستان

یه کشتی توی دریا گرفتار طوفان و امواج سخت شد و غرق شد .

اما یه خانمی تونست که با پناه بردن به یه تکه تخته شکسته ،

خودش رو به خشکی و به ساحل برسونه .

یه دزدی اونجا بود . وقتی این خانم رو دید ، رفت که بهش خیانت کنه .

این خانم ، بنا کرد لرزیدن . این مرد دزد به خانمه گفت :

کسی اینجا نیست که می ترسی . از چی می ترسی ؟؟؟

زن گفت : کسی نیست !!!  مگه خدا نیست !!! خدا داره ما رو میبینه ... .

دزد دو دستی زد توی سر خودش و گفت : خاک برسر من ،

 که این همه وقت خدا من رو می دیده و من فکر می کردم

کسی من رو نمی بینه و گناه می کردم .

گفت : خدایا توبه ، من رو ببخش .

و توبه کرد . توبه واقعی ... .

در راه بازگشت رسید به یه عابدی .

عابد دعایی کرد و این دزد توبه کننده آمین گفت .

اتفاقا دعا مستجاب شد و ابری بالای سر این دو نفر آمد .

در راه به یه جایی رسیدند که راهشون از هم جدا می شد .

عابد پیش خودش گفت : الان ابره میاد بالای سر من .

اما اتفاقا ابر رفت بالای سر دزد توبه کننده .

عابد دزد رو صدا زد و گفت : چه کردی که به این مقام رسیدی ؟؟؟

دزد گفت : توبه کردم .

                              توبه واقعی ...


نظر شما چیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
حسین یاوری

نظرات  (۱)

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۹ زهرا دلآرام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">