احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه


 

سلام

احوال شما

ترجمه یه آیه از جزء بیست و چهارم قرآن .

خداوند در سوره زمر آیه ۳۶ می فرماید :

آیا خداوند برای بنده اش کافی نیست ...

 

چرا ما باید منت این و اون بکشیم که کارمون رو راه بندازه !!!

چرا باید تا روی زمین دولا بشیم که آقا ، جون ما مرگ ما  ، کار مون رو راه بنداز !!!

 

چرا همش باید التماس بعضی ها که اصلا لیاقت ندارن اسم  آدم ،

 و اسم انسان رو  روی اونها بذارن ، چرا باید التماسشون کنیم !!!

 

سرمون رو بالا بگیریم و بگیم خدایا توکل به خودت ...

 

خب ! خود خدا فرموده من کمک می کنم .

خود خدا فرموده آیا من کافی نیستم ؟!

 که شما می رید از بنده من کمک می گیرید ؟

بابا ! اون بنده  هم میاد از من کمک می گیره ...!

چرا تو از اون کمک می گیری ؟

اون محتاج تر از تو هست .

 

یه خاطره از خودم بگم ...

 دوشنبه بود .

شنبه هفته بعدش با یه کسی قرار داشتم  و خیلی مهم بود .

آقا ! همون روز ( دوشنبه ) یه برنامه ای برام پیش اومد که شنبه باید

می رفتم  دنبال اون کار .

گفتم : خدا بزرگه ...!!!

 دوستم من رو  دید .

گفت : چه خبر ؟

گفتم : سلامتی .

گفت : شنبه که میای ، آره ...!!!

گفتم : حالا... !!!

گفت : یعنی نمی یای... !!!؟؟؟

گفتم :خدا بزرگه . حالا ببینیم چی پیش میاد .

گفت : چی شده ؟

گفتم : قضیه اینه ...

دو دستی زد توی سرش و گفت : وااای .

 بابا اون قرار خیلی مهمه ...

گفتم : می دونم . اما توکل بر خدا .

گفت : بابا تو ام دلت خوشه ها...

دارم می گم باید بیای . در همون لحظه هم باید جای دیگه باشی .

 چی چی رو توکل بر خدا ...!!!

 

گفتم : الان که کاری نمی تونم انجام بدم . چی کار کنم ؟

می تونم کاری بکنم ؟؟؟

خب ! منم که اینجا نشستم و دست رو دست بذارم و بگم توکل بر خدا !!!

همه کاری رو کردم ، اما دیگه باقیش دست خداست .

گفتم : خدایا ! خودت کمکم کن .

آقا ! نشون به اون نشون که ،  قرار روز شنبه ام که یک دقیقه

 نباید می افتاد اون ور تر ، ۱۰ روز عقب افتاد ...

 

توکل به خدا داشتن ، کارها رو ردیف می کنه .

من کاره ای نبودم ها .. .   توکلم کاره بود .

می خواستم بگم : توکل داشته باشیم بخدا .

نظر شما چیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
حسین یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">