احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

سلام

احوال شما

ترجمه یک آیه از جزء بیست و دوم قرآن .

خداوند در سوره احزاب آیه ۵۶ می فرماید :

خداوند و فرشتگان بر پیامبر درود می فرستند ،

ای کسانی که ایمان آورده اید بر او درود بفرستید و سلام گویید

و تسلیم فرمانش باشید .

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

چند نمونه از ثواب صلوات :

۱ ـ امام رضا فرمودند : کسی که نمی تواند کفاره گناهانش را بدهد ،

 پس زیاد بر پیامبر و آل او صلوات بفرستد .

چون صلوات آثار گناه را از بین می برد .

وسائل الشیعه ج ۷ ص ۱۹۴

 

۲ ـ پیامبر فرمودند : بخیل واقعی کسی است که وقتی نام من برده می شود ،

 صلوات نفرستد .

 

۳ ـ امام صادق فرمودند : هرگاه پیامبر گرامی اسلام را یاد کردید ،

 زیاد بر او صلوات بفرستید .

زیرا هر کس بر  پیامبر یک بار درود بفرستد ،

 خداوند بر او ، هزار درود در هزار صف از ملائکه می فرستد .

کافی ج ۲ ص ۴۹۲

 

۴ ـ پیامبر فرمودند : هر کس که بر من در کتابی صلوات بفرستد ، 

پیوسته ملائکه برای او استغفار کنند ، مادامی که اسم من در آن کتاب است .

منیه المرید ص ۳۴۷

 

۵ ـ پیامبر فرمود : هر کسی که بر من درود فرستد و بر آل من درود نفرستد ،

بوی بهشت به مشام او نمی رسد .

روضه الواعظین ج ۲ ص ۳۲۳

 

بازم می گیم :  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 نظر شما چیه

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
حسین یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">