احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

سلام

احوال شما

اگر کسی گفت این کار را بکن گردن من ، می شه اون کار رو کرد ؟؟؟

شبهه : اگر کسی بگه این کار را بکن گناهش گردن من ، آیا گناهش بر عهده کیه ؟ اونی که گفته یا اونی که انجام داده ؟

جواب : بر عهده اونی که انجام داده .

بابا ! اون گفت که این کار رو بکنم . منم چون اون گفت این کار رو کردم .پس گناهش هم باید گردن اون باشد دیگه .

نه این طور نیست .

چون اگر که او بگه که صد هزار تومان بمن بده ، بهش می دی ؟؟؟

بابا خودش گفت که به اون بدی !!

نمی دی . درسته .

می گی مگه هر چه گفت باید انجام داد ؟؟؟ منم همین رو می گم .

من یه سوال دارم : وقتی می گه برو توی این خیابون یک طرفه زودتر می رسیم .

اگر پلیس ببینه ، راننده رو جریمه می کنه . هر چی راننده بگه که : آقای پلیس اون به من گفت که این خیابون یک طرفه رو برم ، پلیس می گه مگه هرچه اون گفت باید عمل کنی ؟؟؟

اونم عین همینه . هر کی هرچی گفت که گناهش گردن من نباید انجام داد .

علاوه بر اینکه در قرآن هم داریم :

در سوره انعام آیه ۱۶۴

در سوره اسراء آیه ۱۵

در سوره فاطر آیه ۱۸

در سوره زمر آیه ۷

و در سوره نجم آیه ۳۸

و معنی آن هم این هست که :

هیچ کس بار گناه دیگری را به دوش نخواهد کشید .

 

نظر شما چیه ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۷
حسین یاوری

نظرات  (۲)

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۶ ابراهیم ایلخانی
سلام ممنون از حضور سبزتان در مقر موعود....
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۶ ریحـ ـ ـ ـانـ ـ ـ ـه عشـ ـ ـقـ ـ ـ م
سلام چه وب جالبی !!
مرسی اومدیم وبم
بازم بیاین خوشال میشم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">