احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

خیلی گناه کردم.آیا خدا من رو می بخشه ؟

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

سلام

احوال شما

 

آیا خداوند توبه ما را قبول می کنه ؟ آخه من  خیلی گناه کردم و  فکر می کنم که خدا دیگه منو با این همه گناه نمی بخشه ؟

جواب شما اینه که :

خداوند توبه شما رو قبول می کنه . چرا قبول نکنه ؟؟؟

خودش توی قرآن سوره طه آیه ۸۲ گفته :

کسی که توبه کنه و جبران کنه ، حتما اون رو می بخشم .

ما که بدتر از " وحشی " غلام هند جگر خوارنیستیم که حمزه سید الشهداء ، عموی پیامبر اکرم رو کشت .

بعد اومد خدمت پیامبر و عرض کرد : یا رسول الله من این کار را کردم و اومدم توبه کنم .

آیا خدا مرا می بخشد ؟

پیامبر فرمودند : از رحمت خدا مایوس نشو .

یاس و نا امیدی از رحمت خدا جایز نیست و نباید از رحمت خدا مایوس شد .

و این مایوس شدن گناهش بیشتره و کار شیطونه .

می گه : ببین ! تو خیلی گناه داری . خدا هم تو رو نمی بخشه . پس الکی اصرار نکن .

نه . نه . نه . شیطون رو ول کن . خدا می بخشه .خیالت تخت .

فقط توبه کردن  و جبران کردن یادت نره

نظر شما چیه ؟

شما تصور کنید :

یه کسی توی بیابان هست و همه آب و غذاش هم بار اسب هست ،

ناگهان اسب فرار می کنه و می ره .

این مرد می مونه ، تنها ، توی بیابان ، شب ، تازه بدون آب و غذا .

دیگه بدتر از این می شه ؟؟؟؟؟؟؟؟

تصورش کن .

بعد ناگهان ، اسب پیدا می شه .

چه قدر این مرد خوشحال می شه .

امام باقر ( علیه السلام ) فرمودند : وقتی که کسی توبه میکند ،

خداوند از این مرد بیشتر خوشحال می شود .

مخلص کلام این که : 

نباید از رحمت خدا مایوس شد ، و خدا هم می بخشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۶
حسین یاوری

نظرات  (۱)

وب بسیار مفیدی دارید .امیدوارم موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">