احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

احکام دختر و پسر

احکام و صیغه خواهر و برادری

هر کس سوالی شبهه ای داره می تونه بنویسه و من می پرسم و جواب می دم.

پیوندهای روزانه

لمس بدن نامحرم به هر بهانه حرام است .

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

سلام

احوال شما

 

سوال شرعی : آیا با توجه به اینکه کسی پزشک یا پرستارهست ، می تواند به بدن نامحرم نگاه کند یا بدن او را لمس کند ؟

یا مثلا می گن اگر با اون شخص نامحرم دست ندیم ناراحت می شه و بدش میاد .

سوال : آیا می شه بدن نامحرم رو با این شرایط ، لمس کرد ؟

جواب : خیر

دکتر محرم نیست و نمی تونیم بدنمون رو راحت بهش نشون بدیم یا اجازه بدیم لمس کنه . مگر برای ضرورت .

یعنی اگر برای غیر از ضرورت باشه ، مجاز به این کار نیستیم . نه ما اجازه داریم نه اون.

دوم اینکه : چرا به راحتی  اجازه می دیم که کسی به بدنمون دس بزنه ؟

یا ببینه ؟

غیرت داریما . نه ؟؟؟

نظر شما چیه ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴
حسین یاوری

نظرات  (۱)

بازم ممنون.....بابت اطلاعات خوبتون....
منم در مورد دکترا همین فکرو دارم .....فک نکم محرمه .....مگه وقتی که اجبار در کار باشه و غیر دکتر مردم دکتر زنی نباشه......اما چه کنیم که دیگه این حرف جا افتاده من خودم چن وقت پیش عمل کردم اما دکترم مرد بود در حالی که دکترای خانوم زیادی هست اما نمیشه که گفت چون تو اقایی من عمل نمیکنم......

پاسخ:

سلام

ممنون که اومدید

آره همینه .

مگر اینکه دیگه چاره ای نباشه .

ممنن که اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">